រចនាសម្ព័ន្ធគ្រប់គ្រងដេប៉ាតឺម៉ង់

តួនាទីភារកិច្ចដេប៉ាតឺម៉ង់គ្រប់គ្រងពាណិជ្ជកម្ម
- រៀបចំផែនការសកម្មភាពរបស់ដេប៉ាតឺម៉ង់ ដើម្បីគាំទ្រផែនការយុទ្ធសាស្ត្ររបស់វិទ្យាស្ថាន ប្រចាំខែ ប្រចាំត្រីមាស ប្រចាំឆមាស ប្រំាបួនខែ និងប្រចាំឆ្នាំ។
- រៀបចំកម្មវិធីសិក្សាគ្រប់កម្រិតឲ្យស្របតាមទីផ្សារការងារបច្ចុប្បន្ន។
- រៀបចំមេរៀនទៅតាមមុខវិជ្ជា និងតាមកម្រិតសិក្សារបស់សិក្ខាកាម សិស្ស-និស្សិត។
- រៀបចំសន្លឹកកិច្ចការសន្លឹកព័ត៌មាន និងកិច្ចតែងការបង្រៀនរៀងរាល់ពេលឡើងបង្រៀន។
- ត្រួតពិនិត្យកិច្ចតែងការមេរៀនរបស់សាស្រ្តាចារ្យគ្រប់មុខវិជ្ជាអោយបានត្រឹមត្រូវ។
- រៀបចំម៉ោងសិក្សារបស់សិក្ខាកាម សិស្ស-និស្សិត និងម៉ោងបង្រៀនរបស់គ្រូបច្ចេកទេសសម្រាប់ជំនាញគ្រប់គ្រងពាណិជ្ជកម្ម។
- ប្រមូល និងត្រួតពិនិត្យកម្មវិធីសិក្សា(Course Outline)កិច្ចតែងការបង្រៀនរបស់គ្រូបច្ចេកទេស ដោយចងក្រងជាសៀវភៅមេរៀនទៅតាមមុខវិជ្ជានៃឯកទេសនីមួយៗ។
- គ្រប់គ្រង និងធ្វើការបែងចែកសាស្ត្រាចារ្យទៅតាមមុខវិជ្ជានីមួយៗឲ្យបានច្បាស់លាស់។
- ដឹកនាំការបង្រៀនរបស់សាស្រ្តាចារ្យ ប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់។
- ត្រួតពិនិត្យ និងវាយតម្លៃផ្ទៃក្នុងការបង្រៀនរបស់គ្រូបច្ចេកទេស។
- សហការជាមួយក្រុមស្វ័យវាយតម្លៃ និងត្រួតពិនិត្យគុណភាពលើការបង្រៀនរបស់សាស្រ្តាចារ្យ។
- រៀបចំបណ្តុះបណ្តាលសាស្ត្រាចារ្យថ្មីមុនពេលអនុញ្ញាតឲ្យចូលទៅបំពេញមុខងារតាមជំនាញ
- សម្របសម្រួលដល់បញ្ហាការបង្រៀនរបស់គ្រូបច្ចេកទេស និងការសិក្សារបស់សិក្ខាកាម សិស្ស-និស្សិត។
- រៀបចំកិច្ចការរបស់សិស្ស និស្សិត (របាយការណ៍ ការស្រាវជ្រាវ និងនិក្ខេបបទ..........)។
- ពង្រឹងវិន័យ និងបំប៉នសមត្ថភាពគ្រូបច្ចេកទេសនៅក្នុងដេប៉ាតឺម៉ង់របស់ខ្លួន។
- គ្រប់គ្រង និងថែរក្សាឧបករណ៍-សម្ភារៈរោងជាងឲ្យបានត្រឹមត្រូវតាមស្តង់ដារ។
- លើកទឹកចិត្តគ្រូបច្ចេកទេសក្នុងដេប៉ាតឺម៉ង់ក្នុងការស្រាវជ្រាវ និងការបង្កើតគម្រោងអាជីវ- កម្មវផ្សេងៗ។
- សិក្សាស្រាវជ្រាវអភិវឌ្ឍ ចងក្រងឯកសារមេរៀន កម្មវិធីសិក្សាផ្នែកគ្រប់គ្រងពាណិជ្ជកម្ម គ្រប់កម្រិតនៃឯកទេសនីមួយៗ សមស្របទៅនឹងតម្រូវការទីផ្សារនិងសហការជាមួយការិយាល័យពាក់ព័ន្ធ។
- រៀបចំ និងគ្រប់គ្រងឯកសាររបស់ដេប៉ាតឺម៉ង់ឲ្យបានត្រឹមត្រូវ។
- សហការជាមួយការិយាល័យរដ្ឋបាល និងបុគ្គលិក ការិយាល័យហិរញ្ញវត្ថុ និងផែនការដើម្បីរៀបចំតម្រូវការសម្ភារៈបណ្តុះបណ្តាល។
- សហការជាមួយការិយាល័យស្រាវជ្រាវមុខរបរ និងទំនាក់ទំនងឧស្សាហក្នុងការកំណត់មុខជំនាញដែលទីផ្សារការងារកំពុងត្រូវការ។
- រៀបចំការប្រជុំផ្ទៃក្នុងរបស់ដេប៉ាតឺម៉ង់ដើម្បីដោះស្រាយ ឬពិភាក្សាការងារផ្សេងៗរបស់ ដេប៉ាតឺម៉ង់ ដើម្បីរាយការណ៍នៅពេលប្រជុំប្រចាំខែ ឬរាយការណ៍ជូនថ្នាក់ដឹកនាំ។
- ធ្វើរបាយការណ៍អំពីលទ្ធផល និងសកម្មភាពការងារប្រចាំខែ ត្រីមាស ឆមាស ប្រាំបួនខែ និងប្រចាំឆ្នាំរបស់ដេប៉ាតឺម៉ង់។
- អនុវត្តភារកិច្ចផ្សេងៗទៀតដែលវិទ្យាស្ថានប្រគល់ជូន។
កម្រិតបរិញ្ញាបត្រគណនេយ្យ (រយៈពេលសិក្សា ៤ឆ្នាំ)
ឆ្នាំ | ល.រ | មុខវិជ្ជា | ឆ្នាំ | ល.រ | មុខវិជ្ជាទី |
១ | ១ | Khmer History | ២ | ១ | Micro Economic I |
២ | Business Concept of English1 | ២ | Micro Economic II | ||
៣ | Principle of Management | ៣ | Human Resource | ||
៤ | Principle of Economic | ៤ | Organization Behavior | ||
៥ | Basic Computer | ៥ | Mathematics and Statistic | ||
៦ | Mathematics | ៦ | Marketing Management | ||
៧ | Business Concept of English2 | ៧ | Contract Law | ||
៨ | Introduction to business | ៨ | Small Business Management | ||
៩ | Public Admin | ៩ | Financial Management | ||
១០ | Principle of Marketing | ១០ | Taxation | ||
១១ | Principle of Accounting1 | ||||
ឆ្នាំ | ល.រ | មុខវិជ្ជា | ឆ្នាំ | ល.រ | មុខវិជ្ជា |
៣ | ១ | Brand Management | ៤ | ១ | Strategic Management |
២ | Money and Banking | ២ | Benchmarking | ||
៣ | Macro-Economic | ៣ | Business English Letter | ||
៤ | Purchasing and Inventory Management | ៤ | International Trade | ||
៤ | Project Management | ៥ | Financial Statement Analysis | ||
៥ | Intermediate Accounting 1 | ៦ | International Accounting Standard | ||
៦ | Managerial Accounting 1 | ៧ | Advance Financial Accounting 2 | ||
៧ | Cambodia Standard on Auditing | ៨ | Accounting Information System | ||
៨ | Purchasing and Inventory Management | ៩ | Advance Accounting | ||
៩ | Managerial Accounting2 | ១០ | Peach Tree | ||
១០ | Principle of Auditing | ១១ | Bank Accounting and Report | ||
១១ | Intermediate Accounting 2 | ||||
១២ | Research Methodology | ||||